Helg planerna.

Igår var jag på bio med min kära kompis henrik. Vi såg Madagaskar 2:) den var faktiskt väldigt rolig, man skrattade en hel del. Värd att se! Jag har dock inte sett ettan men den ska tydligen vara bättre än 2an så jag får väl ta och se ettan också någon dag. 

Idag ska jag och mams tuffa iväg till Lund, nope inte träffa philip this time, utan mother and daughter time för julklapps inhandling. Det ska bli trevligt. Vi har aldrig riktigt gått så där mycket i Lund och det är roligt att gå och jul handla i en annan stad. Jag får väl slänga in lite pluggning också idag.

I morgon ska vi åka till våra underbara kusiner som jag älskar! Vi ska nämligen utbyta julklappar med varandra och umgås. Det ska bli skoj att se dom igen. Sedan på eftermiddagen ska jag umgås med philip.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0