Helgen redan slut...

Jaha...då var ännu en helg slut. Nu in igen på ny vecka, gäsp! Denna veckan kommer inte vara rolig massor att göra, några sista prov att avklara, inte så svåra dock.Plus ett hemskt Speech kvar:(, jag vill verkligen inte. Min syrra gav mig lite tips om vad jag ska kunna snacka om, jag ska väl kunna koka ihop något bra. Ska börja så smått ikväll tror jag. Inget jag tycker är så fasligt kul men men. 

Det var mycket trevligt oss mina små kussar, dom är så härliga:)! Och väldigt frågvisa om ditten och datten..Sedan träffade jag philip igen,det var kul att se honom igen! As always har vi alltid trevligt tillsammans.

Nu sitter jag här i min säng med min tv på och datorn i knät och känner mig allmänt hängig. Kan bero lite på att jag badade jacuzzi precis blev rätt varm, men jag har ju varit sjuk nu fram och tillbaka så who knows...

Vi höres snart! Tjing Tjong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0