Och det snöar och snöar...

Det började med att jag sov väldigt dåligt hela natten. Om det var för att jag var orolig för mitt prov jag hade eller om det var något annat. Jag sov helt enkelt väldigt hackigt. Men när jag väl vaknade och sa det till mamma så sa hon att hon hade också sovit lika dåligt som mig. Och när jag gick in till köket såg jag plötsligt en blixt! Och pang bom buller där efter. Det måste ha varit därför, pga åskan som jag sov dåligt. Men åska i december, är inte det lite konstigt?

Sedan skjutsade mamma mig till skolan, vilket var skönt för jag känner mig snuvig och har ont i halsen:(. Men jag var liksom tvungen att gå till skolan, jag hade prov i International Relations (vilket gick bra btw)och  plus att jag har varit borta pga USA och sjuk innan så. Men men, när jag väl skulle hoppa ur bilen började det hagla:S hmm skumt..

Sedan kom snön! Stora tjocka flingor dinglar ner på marken. Fast de tar inget fäste för det är ca 1 grad ute. Men Vitt..Vitt..Vitt är det ända jag ser ut, en vit vägg helt enkelt. Mamma kom och hämtade mig på skolan efter mitt prov, vilket betyder att jag missar min ensemble lektion, jag kände att jag inte orkade vara kvar när jag känner mig som jag gör. Så en lektion fick jag missa, men jag kan alla sånger utantill som vi ska sjunga på Lucia så jag hoppas det är lugnt. 

Nu sitter jag här i min säng med mysbyxorna och myströjan på och macbooken i knä, te och pepparkakor bredvid mig. Skönt att ta det lite lugnt...

zZzZzZzZzZ...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0