K-k-k-allt!

Det börjar bli riktigt kyligt nu...vilket betyder att parkasen åker på! Även om jag ser ut som en michelin gubbe:), aja huvudsaken är att jag inte fryser eller hur? Dagen var rätt kort idag. Började 8.15 efter den lektionen fick vi ledigt från de andra lektionerna i och med att vi skulle på Saco mässa. Det var en mässa om alla universitet/utbildningar man kan välja. Jo även bartender utbildningen fanns på mässan...hmm och där stod sliskiga muskulösa killar i V-ringade t-shirts. Och tjejerna var blonda och över sminkade. Jo men visst det är bra att det finns något för alla. Jag kollade mer på att vara au-pair i ett år i New York direkt efter gymnasiet, och jag fick en hel del info.Jag vill helst plugga sedan utomlands men jag kollade ändå upp Lunds universitet, det verkar vara en sjukt härlig stad att utbilda sig i. Den är ju fylld av studenter och det är alltid liv och rörelse i den staden! Vad jag har fått höra av alla möjliga.Det vill säga att om jag ska plugga i Sverige så skulle det bara vara i Lund i sådana fall. Nu ska ska skriva lite på mitt Ku Klux Klan arbete.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0