.Ont i halsen.

Kunde inte sova så mycket i natt. Det var full måne och plus att jag hade ont i halsen och oroade mig för allt jag måste göra. När väl alarmet ringde 06.30, kände jag bara att jag var helt utpumpad och hade halsont så jag bestämde mig för att sjukanmäla mig. Vilket var ett väldigt bra beslut för här ligger jag i sängen och orkar inte göra så fasligt mycket. Denna dagen får vara en återhämtnings dag helt enkelt. Jetlagen sitter fortfarande kvar vilket gör inte saken bättre. Men snart är det helg och då kan jag koppla av ordentligt. Jag måste dock öva till mitt svenska prov som jag har i morgon..gäsp. Men nu ska jag kolla om det finns någon soppa som man kan glufsa i sig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0