Gullible...

Veckan har gått snabbt men jag är ändå helt slut som vanligt. Igår var jag helt död så direkt efter att jag hade stigit innan för dörren så drog jag ner persiennerna och gick och la mig. Jag sov sedan i en timme, helt underbart! Sedan var det upp och hoppa och börja plugga. Sedan när jag var klar så kom min killkompis ian, så åkte vi till BK och handlade mat:). Mums! Det var längesedan jag åt en hamburgare. Efter att ian hade gått satt jag uppe och skrev klart min essay av Greek art and arcithecture...gäsp. 

Nu kom jag precis hem från att ha kört till mina gamla hemtrakter. Tog posten och gick runt och vattnade de blommor som fanns. Sedan satte jag mig i en av sofforna och kollade mig omkring. Det var alldeles tyst bara några små knack här och där för att det blåste till. Men det var så tomt...som om man satt där inbonad i sitt lilla bo. Det gick upp för mig att jag inte saknar huset överhuvudtaget, jag har lämnat det och trivs att leva stadsliv. Sedan tog jag bilen och körde om kring i området. Det hyrde av blåste i träden, gula löv flög förbi och jag såg icke en enda människa ute promenerandes. Alla hade på något sätt gått i ide. Sedan åkte jag snabbt där ifrån, blev bara stressad av tystnaden och av tomheten.
Jag mötte sedan gabriel och då tog vi en sväng till ett café. Där tog vi något och dricka och sedan var konversationen i fullgång, vi har alltid något att prata om:).

Snart ska jag till gymet och vara flitig.

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0