.I had a dream.

Jag sov otroligt gott i natt, jag vaknade även vid 4 tiden av ett ryck. Jag älskar den känslan av att jag kan somna om och att jag inte måste upp direkt av väckarklockan. Jag cyklade som vanligt till skolan med Glamorous indie rock and roll-The killers i öronen, den passade väldigt bra till mina tankar. Pappa är  finally här och mamsen kommer i morgon.Det ska bli skönt med familjen samlad, sen på torsdag så ska team familia gå på curling:). Nu ligger jag här i min säng med mina duntofflor som jag älskar och jag ska strax börja plugga. 



.c ya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag älskar oxå att vakna sådär mitt i natten och sen bara somna om igen. Underbart! :D

2008-10-15 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0