Praise the lord!

Mina 2 essays blev precis klara! En om American Election och den andra Cambodia war.. Jag är verkligen helt slut och jag känner mig väldigt stel i ryggen, man hade inte bangat för en massage just nu. Provet gick super bra måste jag säga, mitt bildminne funkade perfekt och jag blev även först klar av alla:). Var på språkrörs möte idag, en snabbis sen hade jag bara 7min på mig att kränga ner ett par mackor innan matten. Sedan var det mentorsmöte och sen äntligen slut på dagen! Jag cyklade hem till gustavo en stund för att koppla av lite och umgås med honom innan jag var tvungen att sätta mig ner med dessa essays som är klara nu=) skönt skönt skönt... Men sagan är inte slut, jag har även en del engelska ord som jag ska kunna i morgon plus att det är ett förhör i History om Ancient Greece..happ happ..Men jag är definitivt glad att helgen börjar i morgon och jag ska verkligen ha det trevligt under helgen. Nu strax ska jag på curling igen. Ingen vila bara hopp iväg!

Smell you later...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0