Time machine

WHAT IF?

 Någon kunde bygga en tidsmaskin så att man kunde hoppa fram och tillbaka i tiden när man vill. Skippa allt det jobbiga och hoppa direkt fram till det roliga...men då skulle längtan försvinna och man skulle kanske inte uppskatta de roliga stunderna lika mycket och livet är ju inte alltid en dans på rosor..hmm det finns nog för- och nackdelar med en sådan uppfinning dock.

Hur som helst önskar jag att jag hade helg och lov ,just now in this second. Det går ovanligt segt i skolan och jag orkar helt enkelt inte engagera mig i mina arbeten. Varför kan de inte bli klara visp så där utan att man ens har rört ett finger . Nope...it is all about analyzing, express your own thoughts etc...Gäsp!

Jag har ett speech test i morgon som jag hoppas kommer att gå bra. Jag har ett rätt bra bildminne så jag kan nog klara av att komma ihåg vad som stått i boken.

Good luck to me! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0