what is happiness?

När är man egentligen lycklig och vad är lycka?

Är det för den nya super dyra väskan man just köpt eller är det för man är lyckligt lottad och har tak över huvudet...?

Är det för att man har en bra och trygg familj, att kärleken går bra?

Lycka för mig är när jag känner mig trygg, älskad och behövd. När man trivs i sin omgivning. När där inte finns någon stress. När familjen är samlad.

Vänner är en annan faktor som är väldigt viktig. Jag är väldigt glad för de vänner jag har. De finns alltid där för mig in sickness and in health:).

Jag kan bara inte sluta tänka på hur lycklig jag var i frankrike...det var som en helt annan värld än här i Sverige. Jag kan inte förklara det men man hade alltid ett stort leende på läpparna varje dag som gick där...

Jag klagar definitivt inte på hur jag har det nu..men jag måste säga att jag aldrig haft samma lycka som jag hade när jag bodde där.

Det var det bästa året jag haft i mitt liv och jag kommer aldrig att glömma det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0