CouCou

Ja, idag har jag besökt mitt gamla hus nere i söder:) vi var där för och hämta bland annat lite grejer som vi behöver här i stan. Som till exempel, högtalarna till vår lilla studio,  jag och pappa ska liksom någon gång komma igång med musiken och göra en CD som vi ska spela in, så jag hoppas vi kommer igång med det i veckan. Sen var man ju tvungen att ta in mössor,halsdukar och vantar till stan, man vet ju aldrig, PANG BOM! så blir det kallt:(. Sedan var det lite plugg dax, och slutligen cyklade jag till Mr B och drack te. Tack Mr B det var trevligt hahah!! 

I morgon skola....vilket man aldrig ser framemot, det är bara så mycket och göra hela tiden, i alla ämnen:S pust...
xx


Kommentarer
Postat av: Nils

Hejhej sara!

Hoppas livet är bra och du kan gärna slå en pling nån dag om du vill prata lite.

2008-09-22 @ 13:27:11
URL: http://nilsnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0