.Fest och rörelse.

Igår hade jag min inflyttningsfest  här hos mig i lägenheten:). Det blev mycket lyckat och alla av mina närmaste vänner var här och åt. En av mina killkompisars mamma hade lagat maten, den var så otroligt god! Hon borde starta catering:). Det var då en nudelsallad med kycklingspett och någon god sweetchili sås till mmmmmm yummm yummm....och sedan till efterrätt blev det hallon panacotta. Alla blev mätta och glad hoppas jag:)? Sen var det vin och sådant till.. Vi stannade ett tag hemma hos mig och sedan drog vi ut till KB. KB är ett väldigt speciellt ställe med mycket blandad musik samt olika slags människor. Men det är ett ganska skönt ställe att bara umgås och träffa nytt folk! Jag hade iallafall super kul och nu blir jag verkligen sugen på att gå ut igen snart.

Jag är redo för nya äventyr, nya människor och nya intryck....Livet flyter vidare.

Bilder är påväg.

Ps. Tack jacob för den fina designen:)!



  

Kommentarer
Postat av: mikaela

gud vad fint där ser ut på alla bilder :)

2008-09-14 @ 00:48:03
Postat av: sara

tack så mycket mikaela:)

2008-09-14 @ 10:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0