Gammalt blir nytt

Jag har funderat ett tag och nu har jag då bestämt mig för att jag ska börja skriva en blogg.  Mitt namn är Sara och min blogg kommer handla om nöjen, fashion, fester, resor, tankar om livet och massor av gott och blandat helt enkelt:)! 

Min dag idag har väl varit helt ok, förutom att man var tvungen att gå upp med tuppen för att komma i tid till skolan, och till sist sluta klockan 5! Det var en lååååååång dag. Jag går en samhälle på engelska så det är engelska som gäller hela dagarna långa, men jag tar det som positivt sen när jag ska ut i arbetslivet. Letade faktiskt lite i garderoben efter en lång mysig/gosig ylletröja och så hittade jag denna som ni ser på bilden som passade perfekt för ett grått och trist väder. Fick bland annat två kommentarer om min tröja, en som var ganska komisk faktiskt, " Is that a christmas sweater sara?". Haha vilket kom från min lärare, han vet dock inget om var mode just nu. Och en annan av en tjej som tyckte den var fin och frågade vart jag hade köpt den:). I själva verket var det min farmors gammla...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0