I morgon fredag..

Det närmar sig fredag och jag kan inte vänta tills helgen är här. Veckan har varit helt ok, det är mycket i skolan just nu och man vill inget hellre än och bara slänga sig på soffan och tänka på annat. Hur som helst så ska jag få igång min franska lite, har faktiskt saknat det. Men jag ska faktiskt fika med en fransk utbytesstudent imorgon. Det ska bli skoj att bara babbla på franska. Om jag hade fått välja så skulle jag ha velat vara fransyska och ha franska som modersmål. Nu vet jag i alla fall att mina barn inte ska växa upp i sverige, utan i ett land där de kan få ett språk plus få svenska hemma. Jag ska strax läsa lite till i boken "1984" av george orwell, 326 sidor på engelska...men det är bara att läsa på gäsp*. Sedan får jag väl hitta på något till middag för ma och pa jobbar sent ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0