Och så var det måndag i morgon igen Ja..

I fredags kväll så kom parenteserna hem från Indien. De hade väldigt mycket intressanta upplevelser att berätta om. Fick se en del bilder också. Det går nog inte att begripa hur otroligt fattiga de är i Indien och hur smutsigt de lever. Det var intressant att höra allt de hade upplevt iallafall, jag fick en fin hand sydd scarf av mamma, så det tackar jag så mycket för:)! Annars har helgen bestått av en del plugg för jag har prov som väntar att bli gjorda om drygt en vecka nu, ska åka till bibblan i veckan och plugga med ett gäng också hade jag tänkt. Idag var jag hos CF i lund och pluggade matte, inför nationella som är på fredag. Lite julstämning har vi också hunnit med här hemma, det blev lite glögg samt lussekatter..gottigott. Javisst ja, jag mötte även min grupp i civics, Nicole och Mikaela, vi håller på att filma en kort film om "How a bill becomes a law". Haha, det blev många skratt, vi måste nog få med en bloopers också i slutet av filmen!
Nu ska jag läsa lite filosofi. 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0