Flying tomorrow.

Idag hade vi hälsodag, vilket var väldigt trevligt tillskillnad från alla andra vanliga skoldagar. Det började med god frukost på skolan, med smoothie, kaffe, juice, bröd och olika sorters pålägg samt frukt. MMmmm.. det var gott och en bra start på dagen. Sedan var det en kvinna från ungdoms mottagningen som informerade oss om olika saker. Sedan hade vi matlagning, då lagade vi tjejer i min klass, wook som vi sedan åt. Efter lunched vad det massage undervisning, då vi lärde oss hur vi ska massera och vilka muskler som ofta blir spända. Sedan var det magdans, haha, ja det var några tjejer från en dansskola som var otroligt duktiga på magdans som lärde oss några moves. Sjukt svårt! Det enda jag kan är att rulla med magen, vilket jag har kunnat sen jag var liten haha, född med den gåvan :) haha.

I morgon flyger vi till våran hemstad Nice, in La France.  Det ska bli trevligt. Där är det ca 15 grader och sol, tillskillnad från här, med snö och rusk! HATAR VINTERN I SVERIGE. Och det är samma visa varje år. Hur orkar man egentligen. Man blir ju depprimerad. Jag menar, vi väntar och väntar på att sommaren ska komma. Den kommer, stannar ca i 2 månader ifall vi har tur, ibland regnar det ju dagarna långa. Gäsp! Och sen är vi tillbaka till samma visa igen, k-k-kalllt. 

Nice har det bästa klimatet helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0