Från sol till snö...Jopppie :(

I morgon åker jag hem. Lämnar sköna, varma, soliga Nice och åker hem till kalla snöiga Sverige. Hmmm.. Not so fun! Idag har jag passat på och solat lite, så man kan vara lite brun när man kommer hem. Sedan ringde emmanuel mig och då åkte vi till stan och åt lunch tillsammans och sedan tog vi en kaffe med hans kompisar. Det var trevligt! Samt en liten promenix vid havet och njöt av solen. Ikväll så är det mycket folk som ska ut och festa för nu får de lov här i Nice, och jag ska ut med emmanuel och hans kompisar. Kul, kul :)! Det blir nog ett bra avslut på detta sköna lovet.

Vill helst inte hem till SNÖ  men gärna hem till Philip och kompisar, men det Svenska klimatet är ju så segt. Våren kommer nog inte förrens i slutet av mars eller början av april, wohoo! Seeegt..

Peace, Love and Ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0