Måndag..hepphappelihapp

Det var en skön helg måste jag säga. Allting var rätt lugnt och sansat. Så kom söndagen, vaknade och pluggade lite sedan gick jag med ma och pa till några affärer här i närheten som hade rea. This time, var det päronen som fyndade :)! Philip kom också och joinade oss, sen skildes vi åt och jag och Philip stack för att käka lunch tillsammans. Klockan 4 på eftermiddagen var det ju dags för curling, och denna gången fick Mr. P prova på det också. Hehe, det var mycket trevligt, han var duktig! Men jag och the peps, förlorade som vanligt mot proffsen. Better luck next time!

Gaaaauuuhh! jag längtar tills på lördag, min födelsedag och en mycket trevlig middag väntar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0