The curious case of Benjamin Buttons

Idag har la familia tagit ett stort tag med att städa hela lägenheten. Mmmmm doften av rent är ljuvlig.. jag gillar att ha det rent runt om kring mig. Ordning och reda, så ska det vara :).  Senare på tagen pluggade jag, gjorde färdigt en presentation som jag ska ha på torsdag. Ma och pa åkte till huset och hämtade hem lite grejer. Sedan gick vi alla på bio och såg The curious case of Benjamin Buttons. Great movie! Med bland annat Brad Pitt. Det var en gripande och rörande film men även rolig och intressant. Om ni inte sett den, Se den! 




I morgon är det söndag igen. Lagom kul. Helgen REDAN slut...
Jag ska träffa Mr. P igen det ska bli kul. Han ska med och spela curling med oss. Det ska bli spännande och se hur det går. 

Bonsoir et a bientot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0