Trevligt trevligt...

Ma och pa har varit i huset och röjt så jag och min syster har bott själva ett tag här hemma. Vilket var kul, eftersom jag inte sett Sophie på länge. Men så idag åkte hon iväg igen, till Barcelona där hon ska ha praktik i 6 månader. Så igår kom Mr P hit och så gick vi alla 3 på restaurang som en sista middag för Sophie innan hon skulle åka. Det var verkligen super god mat och personalen var mycket gästvänliga, vilket man uppskattar mycket när man är på restaurang. När vi väl var  mätta och belåtna så gick vi hemmåt och såg på en favorit film som jag har, Babel, det är en mycket bra film som bör ses av alla :)!

Idag var det inte så mycket att göra i skolan egentligen, mina mattelektioner var inställda samt min historia lektion, vilket slutade med att jag bara hade Företags ekonomi och mentors möte. That was all! 
Jag kunde alltså säga ett ordentligt Hej då till min syrra och äta lunch med hela famlijen. Senare på dagen kom ida hit och det blev mycket snack med lite plugg. 

Nu är vi 3 igen, i och med att jag är van vid det nu så tänker jag inte så mycket på det. Men när min syster är här blir det lite extra kul, det känns även skönt att ha någon annan att prata med även om man kan gå till ma och pa och prata om allt i princip, så uppskattar jag mycket att jag har en syster att dela mina tankar med. Love you Sophie! BIg kiss till dig där borta i Spanien, du ska se att jag kommer snart och hälsar på :D!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0