Trivs.

Idag var det ganska svårt att gå upp. Även om jag vaknade innan klockan ringde, så ville jag bara ligga kvar under mitt varma sköna duntäcke. Dagen flöt på ganska bra, bara lite trött och slö men jag kommer in i det snart. Skolan var sviiiiin k-k-k-all, och jackan fick förbli på inomhus. Vår skola är K-märkt, en gammal herrgård, som dock är väldigt dåligt isolerad. 

Idag kände jag verkligen hur mycket jag trivs här jag bor nu. Hem ljuva hem! Jag är mycket glad för att vi flyttade och att det blev så bra också. 

När jag strövade påväg hem till Philip här om dagen. I Lund alltså, så kände jag också den där känslan av trygghet och hemkänsla. Jag gillar verkligen Lund nu. Där finns allt man behöver i en komprimerad stad. Det ligger en slags myskänsla över den. Maybe att jag pluggar lite där sen. Men inget är bestämt än.



Nu ska jag läsa lite svenska (gäsp) samt lite Civics. 

C ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0