World War 1 in colour!

Med en kaffekopp i min hand så gjorde jag mig i ordning till skolan. Någorlunda trött var jag dock på matte C lektionen som började 08.10, senare på eftermiddagen var det matte B, njaaa alltså, då blir det lite för mycket matte för mig. Det har alltid varit det ämnet jag är sämst på och tycker minst om. Maten i skolan var god som vanligt, är den vardagliga maten inte god, så har vi alltid ett salladsbord och pastasallad som man kan ta. Den sista lektionen var History och vi kollade på World War 1 in colous igen! Det är en film om första världskriget som visar hur det verkligen var för alla soldater som fick kämpa för sitt land. Den är rätt intressant, men jag kan inte hjälpa att jag kopplar bort, rösten som pratar i bakgrunden på filmen är otroligt monoton vilket gör att man bara vill somna. Alla är halv vakna känns det som, I'm not the only one! hehe. Men det var det sista avsnittet idag så det känns skönt :). 

Fredag i morgon, känns väldigt härligt!

 
en kväll vid piren(i gnisvärd sommarställe)  med syrran på gotland. 2007


Kommentarer
Postat av: Hiphopopotamus

Lilla Sara! är det tröttsamt att lektionen börjar 8.10? :)

Själv börjar varje lektion, varje dag, klockan 8..



Puss A

2009-01-22 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0