me gusta Barcelona!!! si si si

Det är så skönt att vara här när man hör hur regnigt och blåsigt det är hemma i skåne...usch huuue!
Jag har varit för det mesta dels på stranden vilket är underbart. Man gör sin frukost på morgonen, tar en skön dusch, tar sin strandväska och sedan tar en cykel i stället. Vi var på en cool och härlig bar här om dagen, Oddbar, tror jag den heter. Skön stil men lite bob marley musik och kreativ, miljövänlig inredning, mycket inne just nu! Good thinking!

Snart ska jag kila iväg till syrrans hotell, hon ska visa mig runt lite :). I morgon är det ju midsommar och det ska firas. Vi ska åka till Ikea och handla lite svensk mat och sedan är det någon fest i parken för svenskar, vad ryktet säger iallafall :).

Nu ska jag gå och fixa mig lite!

P&K

Bilder kommer snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0