Back home in my crib.

Då var jag tillbaka i mitt trygga torn. Ma och pa kommer inte hem förrens på torsdag, än så länge har dagarna gått rätt snabbt ialla fall. Igår vaknade vi och såg ut över stan och vattnet, utsikten var otroligt fin. Solen lyste och havet var stilla, och det var 8 grader ute, wow, surprise surprise. Maybe the spring is coming after all. Så vi tog på oss och gick en liten promenix för att njuta av vädret, köpte en kaffe på espresso house och satte oss vid hamnen och bara njöt. Sedan drog vi oss mot lund, och senare på dagen spelade vi faktiskt bowling med två av hans kompisar. Det var kul! Dock kom jag sist :).

Nu ligger jag här hemma i soffan igen och bara chillar och kollar på The hills. Sen har jag också skrivit en european study essay.

Take care.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0