The day before today.

Todelo!

Igår vaknade jag efter att ha sovit mycket gott. Vilket jag kände att jag behövde faktiskt. Helgen har varit lugn, var med the peps eftersom dom hade kommit hem från Malaysia så tyckte jag det var rätt skönt att umgås med dem lite :). De far och flyger så mycket! Men igår finally så kände sig philip sig bättre så jag kunde se honom. However, så var jag först hos CF för att plugga matte inför mina två prov denna veckan, vi satt i hela 3 timmar. Det gick faktiskt bra, så jag hoppas det kommer gå bra på provet as well! 

Sen när vi var klara med math, så kilade jag vidare till philip som typ bor något kvarter bort från CF. Det var skoj och se honom igen, dock ingen puss, hmm..heee..jag riskerar inget för att bli sjuk. Han får bättra sig lite till innan man kan vara helt sure ^^. Vi får besök av några kompisar från stockholm i helgen, och då vill man inte så gärna vara sjuk :). 
Och nästa fredag åker jag ju till Nice! Guuuud vad jag längtar :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0