Snaskar godis.

Igår var Nickeluring här och vi käkade middag, såg idol. Sen drog vi ut till lilla torg och mötte upp hans kompis. Satte oss på ett ställe och tog oss ett glas. Man kan ju säga att majoriteten där inne var typ killar, haha, sen var det ett helt gäng där från Gröningen, holland, som snackade lite med oss vilket var trevligt. Vi stannade tills de stängde, planen var egentligen att dra vidare men i och med att N skulle bli hämtad med taxi klockan 20 i 4 för att åka till flyget till spanien, så hade han drygt 2 timmar på sig. Alltså blev det hemgång, jag kände mig ganska trött jag också, så det var rätt skönt att få komma hem och slumra in i sin sköna säng. Jag har sovit otroligt gott! Vaknade klockan halv 11, tog en skål med flingor och skålen med godis, sen slumrade jag till igen. Skkööönt :)! Inga krav på mig idag, inget som måste göras egentligen. Jag tänkte jag ska orka mig upp strax, sätta på mig gymkläder och gå ner till gymmet. Läsa lite historia, göra klart min religion essay och sen skriva lite på mitt projekt. Ikväll ska jag träffa emma, som jag inte träffat på år och dagar, så vi ska gå ut och ta ett glas vin :).
Take care for now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

(¯`°•. Händer imorgon på 1:a advent? .•°´¯)

2009-11-29 @ 00:36:41
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0