Tired.

Igår hade jag fyra tjejer från min klass här, som sov över. Det var trevligt, mycket snack, godis och sötsaker hehe men tidig sömn blev det hyfsat. Vi började klockan 8 i morse. Nu är jag hemma igen och känner mig hyfsat sömnig, längtar tills jag ska åka till Frankrike i övermorgon och joina päronen. I morgon så ska jag och N ha Disney maraton, vi ska kolla en hel del gamla disney filmer, ska bli skoj :)! Nostalgi kväll. Innan det så tänkte jag att vi skulle åka till det nya IKEA och se hur det har blivit. 
Nu ska jag vila lite och sedan tillbaka till skolan vid ett igen, det är knappt att man orkar. Sen hade jag tänkt gå till gymmet efter skolan, göra mina övningar som jag fått. 
Peace.
Have a nice day! 

Kommentarer
Postat av: nicole

Tack för en mysig kväll!

2009-10-22 @ 16:25:03
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: Mikaela :)

Mikaela likes it too :D Supertrevligt var det, och soluppgången får vi se en annan gång ;)

2009-10-22 @ 22:40:06
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0