söndag.

Indianen herself, det var nog första gången i Bladins Historia som vi fick klä ut oss för vårt sista foto som klass. 
Middagen med N blev lyckad med både god mat och utgång, det var skoj att gå ut igen det var trots allt ett tag sedan nu. Believe it or not, så på lördag eftermiddag hasade jag mig ur min säng och gick ut och joggade med N, nog det jobbigaste jag gjort hahah, kroppen var rätt slut. 
Idag är det söndag vilket betyder pluggdag för mig, ska plugga på lite allt möjligt. Sedan måste jag nog vila lite för jag nyser för fullt:(...är lite snuvig.
Have a nice Sunday!

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Höhö, jag är stolt fotograf ;)

Jogging minsann, inte illa! :D

2009-10-11 @ 22:38:30
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0