Sum up-gårdagen

Min middag blev väldigt bra och uppskattad :), förrätt=stekta pilgrimsmusslor toppat med balsamvinäger, huvudrätt=lax med ris och den underbart goda martini såsen, efterrätt= vit chokladmosse med passionsfrukts sås :)! Såå gott!
Filmen vad väldigt rolig, söt, spännande och extra kul var att ha 3D brillor på sig hehe. Sedan gick vi till en ny pub som jag aldrig varit på innan faktiskt, brukar mest gå på lilla torg. Så det var skoj att se något nytt, I'm up for anything that is new :D! Det var en irish pub med live band, väldigt skön stämning var det när man kom in. Dock var det ju lite högre ålder på de som var där inne, 25+ även äldre, det var kul! De äldre satte fart på dansen, hehe, på golvet nedanför bandet var det fullhålligång!  Sedan vid 2 tiden ungefär kändes det lägligt att åka hem igen, så vi tog en taxi och sen somnade jag ganska snabbt!
Lyckad kväll!
Idag ligger jag och slappar i sängen har sett på lite film, bland annat Next, den var mycket spännande och bra, dock ogillar jag slutet :/.
Dagens planer blir väl att först och främst kliva upp, hehe. Klockan är trots allt halv 4 :). Så ska jag käka lite av gårdagens läckerheter!! Sedan kanske det blir lite bowling med N, jag blev lite sugen på det faktiskt...det var ett tag sedan. 
En skön söndag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0