Gubben i lådan.

Idag var det tidig morgon med matte klockan åtta på morgonen. Seeeegt...det är svårt att ta sig upp sådana morgnar. Sen efter min matte och engelskan, hade jag 3 timmars rast, så jag stack hem och så gick jag till frisören och gjorde en ordentlig hår inpackning. Vilket mitt hår behöver. Riktigt skönt var det och att sitta i massagestol också :)! Fick ett schampo på köpet för vi hade fått ett erbjudande. Nu luktar mitt hår gudomligt! 
Sen bar det av till skolan igen för en sista lektion. Efter det hämtade jag syrran med bilen så bar vi av till stan för att uträtta lite ärenden till mamma. Vi han med rätt mycket faktiskt på två timmar, handla blommor, åka till banken, shoppa lite, handla mat, hämta ipod, det hann vi med på hela två timmar. 
Sen poppade någon upp, som gubben i lådan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0