todelooo!

Har inte hunnit skriva så mycket här på ett tag, pga jag har en del att göra. Till helgen åker jag till Schweiz med familjen för att fira min syrras graduation samt min födelsedag som är på söndag! 20år minsann har jag blivit, ser ju dock inte ut som en 20åring, men det ska bara vara positivt vad jag har hört :). Jag har bokat resa till Nice också i februari och jag längtar som vanligt dit, ska åka dit med en killkompis från paris denna gången. Annars så kämpar man på i skolan, det är hela tiden fullhålligång...
Jag har gjort en liten countdown på internet som visar hur många dagar det är kvar tills studenten och so far så är det 135 dagar! Det börjar dra ihop sig haha.. ska bli skoj att få mössan och sådant sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0