Helgen började bra!

Nu är det helg eller det blev helg igår helt enkelt. Jag slutade lite tidigare från skolan så det var skönt. Sedan gick jag i stan med Gabi och köpte julklapp till Philip. Ångest, det var rätt svårt att hitta någon bra present i början, men sedan så ska han till Thailand och då sa en kompis till mig att köp något han kan ha på resan. Hmmm.. ja, då gick det lite bättre, en fin keps köper jag^^. Vi bytte i morse och han blev mycket glad för sin keps, han behövde tydligen en ny så det var den perfekta presenten ju! Jag fick en parfym som jag har velat ha länge Victor och Rolf's Flowerbom. Den luktar ju så otroligt gott Tack så mycket Philip:)!

Sedan under dagen tog vi en promenix och handlade ingredienser för att baka lussekatter. Sedan blev det gröt till lunch gott gott! Och jullåtarna var självklart på hehe, det var verkligen julmys med min P..

Snart åker han och jag med. Han åker till solen i Thailand och jag ska upp till Norr till snön. Det ska bli skoj med en vit jul hos farmor och farfar:)! Så vi kommer alltså inte se varandra på 3 veckor snyft snyft... så vi ses alltså nästa år. Det låter rätt konstigt Nästa år hmm. 

 

Kommentarer
Postat av: Lindén

Mihi, så bra att mitt lilla tips kunde vara till hjälp :)

2008-12-15 @ 16:47:18
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0