LOV!

Hej hopp o hej och hå!!!

Idag tog skolan slut, eller iallafall nu till jul. Det var julavslutning i kyrkan som vanligt med skolan och alla sjöng så fint så. Sedan fick vi betygen, jag är rätt nöjd med mitt. Efter det var the gathering hos åsa, juligt med glögg och julbakelser. Trevligt trevligt..somnade nästan i soffan insvept i en filt. Det var skönt att bara vara och inte stressa för något.

I morgon tuffar jag och Sofia till Helsingborg...av alla ställen. En lite Skåååeenee rejsa, så trääävlääät. Nä men det ska bli kul, lite julshopping och mys. Vi ska titta förbi mina grandparents också samt fika med philip och hans friend. Måste ju se philip one last time innan han flyger iväg till Thailand. Buuuhuu...

I kväll var det en trevlig family dinner, med två avslappnande föräldrar som är lyckliga av att kunna pusta ut nu äntligen. Framför allt Paps:)! Ett glas vin till maten fick det bli, vilket var gott och passande till firandet av lovet..

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0