Vilket helvete(ursäkta) det var att cykla hem idag!

Snön har tydligen kommit, väldigt unexpected om jag får säga det själv. Jag och Ida var bara tvungna att gå ut och möta den första snön! haha, det är rätt vackert när det snöar, men efter ett tag har man ändå fått nog av det. Speciellt när jag skulle cykla hem! GAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag var så irriterad(as you know) på detta vädret, det snöade och snöade och det slutade ju aldrig för den delen. Och jag kämpade mig fram på cykeln i min väst och pälsmössa, tack gode gud för jag tog den mössan iallafall! Det stack som små nålar i både benen och ansiktet, det gick inte att undvika snön på något sätt, plus att det blåste. Så min mössa höll på att falla av, gaaah jag ville bara vara hemma! När jag väl kommit innanför dörren röt jag till av irritation, men jag var ändå glad över att jag äntligen var framme, men såg förskräcklig ut haha.Håret var överallt och tecken på snö fanns över hela mig. Sedan var det av med det blöta på med det varma. 

Och nu har jag städat i typ en timme..gäsp..vi ska nämligen ha en drop-in inflyttnings fest i morgon, vi flyttade in i mars men det har inte blivit läge förrens nu att ha det. 60 st kommer och jag ska agera waitress, woho, hmm ja, det ska väl bli lagom kul, men man måste ju ställa upp liksom:). Vore trevligt om man kunde gå runt och prata lite med alla också. 

Nu snart, ska jag iväg till stan och kolla bio med gabi som jag inte sett på en evighet, så det ska bli skoj att se honom igen:)! Sedan efter allt meck med inflyttnings festen i morgon ska jag finally se philip.

Här kommer lite bilder ifrån idag:

                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0