.What a weekend.

Igår hade vi då inflyttnings festen. Den blev mycket lyckad och trevlig, jag tror jag hann prata med alla som kom. Plus steka lite köttbullar och plocka flaskor, men det var inte så ansträngande. Det var kul att träffa vissa man inte sett på länge heller. Sen vid 19.00 tiden rusade jag iväg för att ta pågaaatågeet till Philip. Missade bussen men fick skjuts av några vänner till oss som skulle hem från vår fest. Jag kommer fram till stationen och missar tåget precis, God damn it! Men det var bara hopp i väg på nästa, som gick 10 min senare. Mötte philip när jag kom fram sen fick vi och handlade och gjorde home made pizza, yummm yumm men lite rosé vin. Det satt som en smäck efter en hel dag med gäster som kom och gick. Sedan idag så var det ju så fint väder så vi tog en promenix i parken. Det var så vackert med snön på marken och solen på en klar blå himmel. Sendan gick vi hem och fikade med riktig var choklad och lussekatter. Vi blev rätt sömniga efter vår lilla fika så vi tog en power nap. Middag/lunch blev thaifooooood!! 

Så nu kom jag typ precis hem och nästa helg ska jag hälsa på min syster i Schweiz. Det ska bli super kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0