And here we go again..

Ännu en skolvecka drar igång och det är så där lagom kul. Man vaknar på morgonen ca, 2min innan alarmet. Sedan drar jag sakta upp jalusin för att se vad dagen har att erbjuda för väder. Upp i ett skutt,...sätter på mig mina morgontofflor som jag älskar, jag släpar mig (bokstavligt talat) till köket för att fylla en skål med flingor och hallon yoghurt. Det är ungefär samma procedur varje gång...hmmm vad jag saknar den franska frukosten. 

Igår hände det inte så mycket. Jag kom hem satte mig med min kära macbook i knät och gjorde english articles, som jag hade i läxa. Sedan var det upp och iväg och hjälpa pappa att hämta en matta. Det blev väldigt snyggt med den måste jag säga.. Sen gick mamma på någon konferens  och då var det bara jag och paps hemma. Pappa lagade en jättemumsig middag^^, pasta med något kött, otroligt god sås! Tack pappi:) Det var uppskattat. 

Idag var dagen lugn och skolan flöt på bra, 3 timmars håla, så jag cyklade hem och jammade med pappa eller vad man säger:), han spelade gitarr och jag sjöng. Planen är att vi ska välja ut några låtar som passar bra, sedan ska jag sjunga till, pappa ska spela gitarr och jag ska sedan spela lite bas, och sedan ska vi slutligen lägga ner det på en CD. Eftersom pappa köpte för inte så längesedan ett sådant där mixerbord eller liten studio, eller jag vet inte riktigt vad det kallas, men det är skoj att vi har en sådan iallafall:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0