Chinos, god parfym...

  


Ovidius var en romersk diktare som föddes ungefär 40 år efter kristus. Han diktade bland annat om tips till killar och tjejer om hur man skulle uppföra sig för att bli attraktiv och fånga en kvinnas intresse. Det gäller bara att hålla sig till vissa regler. Jag tänkte göra min egna tips till killar, enligt min åsikt självklar, hur de ska uppföra sig.

 10.Tips enligt mig!
  1. Inte använda smycken av något slag, silver/guld länkar är uteslutna, även guld/silver ringar går helt bort!
  2. Använd inte för mkt vax, en tjej gillar att kunna dra igenom håret utan att fastna i kladd.
  3. Stoppa för gudsskull inte ner byxorna i era vita tubsockar
  4. Använd inte idrottsskor till vardags, som addidas eller liknande.
  5. Använd inte jogging byxor till vardags.
  6. Var öppen och lyhörd, var frågvis, på detta sättet visar du intresse.
  7. Var inte för PÅ, ingen blir mer intresserad av 100 sms om dagen, elr ring inte en extra gång när tjejen egentligen sagt att hon skulle ringa dig.
  8. Lukta alltid gott i munnen.
  9. Rök ej!
  10. Var inte matcho.


Något som uppskattas:
  • När ni har på er skjorta
  • När ni har en god parfym på er, några killparfymer jag smälter för är Aqua di giorgio, Chanel sport, Chanel allure, Gant, armani code etc.
  • Chinos är något som jag själv tycker är sjukt snyggt på killar.
  • Le mkt
  • Och var dig själv helt enkelt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0