Yesterday..

Igår tog jag det ganska lugnt vaknade vid halv 11 tiden för att jag hörde att dom i andra sovrummet snackade en massa....vilket var två av mina killkompisar som hade sovit över samt min bästa kompis sofia. Vi hade varit ganska trötta och de var rätt glada över att sova här än att ta bussen hem där de bor som tar ca en halvtimme. Morgonen var rätt skön och avslappnande med lite gitarr spel av sofia och hennes pojkvän, de båda är mycket duktiga:)... sedan lite frukost, låååång dusch och sedan en sväng in till stan. Där träffade jag min klasskompis asena, och då gick vi lite i stan o kollade, jag hittade en t-shirt på Svea som jag kollat på som var på rea, fynd fynd!! haha... Man blev ganska trött efter stan så det fick bli att åka hem och städa upp lite efter festen. Igen så sätter jag igång med dammsugaren och putsar och donar, sen luktar det ju så gott efter att man gått med moppen i hela lägenheten:), det luktar så fräscht!!! 

Senare på dagen så kom en klasskompis hem till mig, gustavo, vi käkade lite rester från festen, maten var ju så otroligt god!! Tack jacobs mamma igen! sen tog vi en sväng till ica maxi och köpte lite godis, sedan blev det bara tven och chill..vilket kan vara skönt i bland. 

Mamma och pappa kom sedan hem på kvällen hem från Frankrike. Det kändes kul att dom var hemma igen, även om det är kul att vara själv i en vecka, som saknade jag dom faktiskt lite...
Nu snart så ska vi ut alla tre och ta en fika. 
Den fjärde i familjen saknar jag...Sophie.

xoxo

Kommentarer
Postat av: A

Hörru, du skulle väl sluta med godis!? shame! ;) puss

2008-09-14 @ 19:17:52
Postat av: sara

hehe, jo jag vet men denna helgen var ett undantag:P, men det konstiga är att jag inte känner suget efter godis längre, så det är lätt o sluta med det:)

2008-09-14 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0