Flyttar till huset.

Nu har jag bott hos alex i en vecka och nu ikväll kommer mamma och pappa, vilket betyder att jag flyttar hem till vårt hus. Det har varit en mycket trevlig vecka här hos alex familj, de är så trevliga och gästvänliga och de har lagat såå god mat :)!! 

Idag var det rätt stressigt på jobbet, folk heeela tiden, kändes som huvudet skulle explodera, blev lite smått stressad där ett tag, men det fixade sig. Nu snart så ska jag bege mig in till stan för att sedan sätta mig på en buss påväg till sommarstugan :). Som ligger typ 15min ifrån stan. 

Är dock lite trött idag, var ute igår, vi kom hem halv tre och somande tre och så började jag jobba åtta, men det gick bra :). Sova kan man göra på sina lediga dagar, jag utnyttjar dagarna till fullo. Ska kanske ut ikv med..

Peace så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0