sol, varmt... mmm jag trivs :)

Helgen har varit väldigt väldigt trevlig och med skönt väder. Jag umgicks med gabi och ida i fredags, det blev lite american pancakes och skön musik :). Sen igår låg jag och solade med the peps och sedan gick jag på bio med ida, axel och benji. Vi såg änglar och demoner, den var rätt bra faktiskt. Efter bio så satte vi oss och tog en kaffe och pratade. Trevligt trevligt!

Idag så gick jag och ida och la oss solade. Om ni känner mig rätt så solar jag så fort det är fint väder hehe, ärvt av mamma:). Grattis på morsdag föresten, You're a great mum ^^! 
sen stack jag till Lund för att träffa philip, vi käkade lite glass, eller jag fick en väldigt stor glass hehe, som jag dock inte orkade äta.. vi satte oss i stadsparken där och lyssnade på ett skönt live band. Det var en sådan mysig och fridfull stämning där i parken. Sen så vandrade jag vidare till CF för att plugga lite matte. And now, kom jag precis hem från en picknick middag som vi hade nere vid havet, me and mina päron :). 

It was a nice weekend, and the summer is just getting started!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0