Värme.Sol.

Idag var dagen något otroligt seg...det var dock strålande väder så jag och ida låg på en filt i solen i väntan på våra lektioner. Matten blev inställd klockan 8.45, surt, annars hade man ju kunna ha fått sova lite till ju! Aja, what to do. Så, i morgon bär det av till Gotland alltså. 4 timmar i bil samt 2h45min på båt, as usual, no biggie! Tar datorn med, lite filmer, bok och så, så ska nog resan gå fint. Hoppas bara det inte blåser på sjön, för det uppskattas inte! 

Det ska bli skoj och träffa lite kompisar där bland annat och mina kusiner som också ska åka till deras hus där. Så det ska bli trevligt att träffa dem med.

Nä men nu ska jag sussa lite.

Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0