The voice

Klockan ringer...jag vaknar..sätter på tv med the voice.. sätter på datorn.. trippar ut i köket...tar flingor med mjöl och en god kaffe kopp...hoppar in i min varma säng igen och tittar på The voice. Jag anmälde mig till deras tävling om att vinna en drömväska, i detta fallet en smaskig Gucci väska. Mmmmm jag som älskar väskor! 2min senare ringer de och säger att de kommer ringa upp mig och säga att jag är finallist. Vilket var sjukt kul och jag lät säkert nervös där på tvn. Men det suuuuurrrraaa och störiga var att de ringde igen senare underdagen för att man skulle tävla mot en annan person och de skulle ringa igen för att meddela att man hade blivit val. Det ringde 15.42 i min mobil den låg i väskan, ljudlös, jag hade lektion...jag slutade 15.45 och upptäckte mitt missade samtal. Crap crap crap jag kunde ha vunnit denna väskan:
 
Aja om man vill ha en sådan väska så får man väl spara i typ 10år eller något. Eller så vinner man en sådan här tävling. jaha får väl vänta till nästa tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ugly ... U like it? i don't refund u

2010-04-12 @ 00:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0