Jobba check☑!

Som sagt jobbar jag mycket och länge denna veckan så jag har tyvärr inte hunnit skriva. Jag är så trött, jag vaknade t.o.m inatt av att jag sa "Bonsoir" i sömnen. Mina fötter värker och jag fick även jobba över idag, för det var så lite personal..
Åh och banken här gör mig galen alltså. Att det ska ta ungefär en vecka för att min lönecheck ska komma in på kontot och samt att man får koderna till att logga in på kontot skickat en efter en. Alltså ett brev med en kod och sedan nästa...slöseri med tid och papper.. Jag blir bara så trött på allt sådant och sedan stressar de för inget här och klagar på allt...Jag saknar Nice..
Om 9 dagar så åker jag hem :)! Ska bli underbart att få se niklas igen. Längtar så enormt mycket, känns som 9 dagar är 9år. Nu ska jag gå och lägga mig och snart slutar väl sophie förmodligen, hon jobbar över hon också idag :/..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0