Ledig!

Denna helgen är jag ledig. Det känns ganska skönt faktiskt, får vila fötterna lite och ta det lugnt. Sedan kommer jag nog vara ledig söndag&måndag, när schemat kommer igång ordentligt. Jag saknar N så mycket att så fort jag fått mitt schema, planera in en resa hem, men för bara 2 dagar elr så. När jag är ledig från jobbet alltså. Det går bättre och bättre på jobbet och jag börjar lära känna personalen bättre :). Alla är jättetrevliga.
Snart så ska jag träffa en italiensk kompis som bor här. Vi ska gå runt och kolla i butiker, för det är rea överallt här nu. Skönt med moln idag, för de andra dagarna har varit såå otroligt varma. Här finns ju ingen strand heller så man får lägga sig i en park om man vill sola lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0