.Julen närmar sig.

Nu börjas det! Jag känner att jag måste börja men att köpa julklappar nu. Det är alltid bäst att vara i tid, eller som min mamma som börjar redan under sommaren, men det kan ju vara skönt det med. Men det härliga är känslan som är i stan när man handlar, det är pyntat över allt och julmusiken strömmar ut ur högtalarna. Nu när jag var ute och handlade lite så var det inte julmusik ännu i affärerna men det var pynt i butikerna här och där. Jag hittade lite till mina kära kussar som jag älskar oerhört mycket och jag skämmer gärna bort dem:)! Jag lämnade också in mina älskade boots för att få dom omklackade. Så de ska jag hämta på onsdag!
Det är så roligt att ge bort presenter och sedan se hur glada alla blir(förhoppningsvis) av vad de fått. Jag strosade om kring och gick och små planerade vad alla kommer att få, hmmmm..det ska bli spännande när jag sätter igång och handlar på riktigt. 

Nu kom jag hem precis från att ha ätit på restaurang med päronen, tack tack det var gott!! Och nu har jag slängt mig ned soffan, med mamma i den andra och fotbollsgalan på. 

Tjing Tjing, snart ska jag till min syster i Schweiz om ca 2 veckor! Det ska bli skojigt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0