.Raindrops keep falling on My Head.

Sista lektionen är alltid den drygaste..men vi såg faktiskt en bit av en bra film på engelskan, som handlade om Cambodja och Pol Pot. Det var verkligen hemskt och se hur det var under den tiden han var ledare. Filmen tar slut och vi går sedan igenom en massor av glosor som vanligt. Lärarens syfte är att lära oss så många glosor som möjligt varje vecka. Alltså har vi 20 glosor varje vecka plus glosor i grupper...gäsp! 
Ja..där sitter jag och är halvt med på vad läraren säger. Då plötsligt hör jag hur det börjar smattra där ute. Oh NO! Jag lyfter på gardinen och jag bara ser hur det öser ner där ute. Vilket betyder att i de regnet skulle jag cykla hem i.Men när jag öppnar dörren så har regnet dragit förbi och solen tittade fram. Great jag slapp bli blöt!

Nu har jag precis blivit färdig med mitt Speech om Homework, ska hålla det imorgon på 2 minuter. Jag går på speech för att ta bort min scenskräck..men efter varje gång kan jag inte låta bli att stressa upp mig, hjärtat går i 190 och mina öron blir röda:(...Jag tycker helt enkelt inte om att allas ögon är riktade mot mig, I don't like the attention....but when the time is right, when the time is right....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0