Jobbat i 2 dagar nu.

Nu är jag alltså på den vackra ön Gotland! Tyvärr så följde inte Nice vädret med mig hit :(. Det är grått och regn, vilket har gett mig en mild förkylning och en hostig hals. Men jag jobbar ändå, även om jag fick en hemsk hostattack inför en kund igår, hela halsen började klia och jag kunde inte få fram ett ord. 

Jag bor nu hos min vän alex (samt jobbarkompis) fram tills the peps kommer på lördag. Det har gått bra på jobbet so far och det är faktiskt kul att jobba igen :)!

Idag är jag ledig och det är alex med så vi ska väl hitta på något. Solen syns bakom molnen, men frågan är om den kan kämpa sig igenom, jag hade gärna velat gå till stranden.

Hmmppff...vi får väl se hur dagen slutar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0