Söndag söndag söndag.

Så i fredags var det barbecue hos Henrik. Det var mycket trevligt, mycket folk och goda choritzo korvar :)! Jag och ida tog bilen och körde dit vid 8 tiden ungefär. Sedan kom vi hem typ vid 2 tiden. The next day, vaknade vi typ halv 1hehe, det kändes som man behövde det! Sen stack ida iväg och jag låg i sängen hela dagen, tills gaby kom och då tittade vi på film. En av mina favorit filmer hehe, How to lose a guy in 10 days. 

Se körde jag the peps till en fest och ida och jag stack och köpte CANDY, of course! Det blev en lugn och mysig kväll med tven i centrum.

Ja och nu är det söndag och här ligger vi i sängen fortfarande...skööönt! Men idag måste jag börja på lite essays som ska vara klara tills denna veckan. Suck. 

Resan är bokad förresten till barcelona, jag åker den 14 juni till den 21 juni! Woopidoo

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0