Berko.

Det har inte hänt något speciellt på de senaste dagarna, jag jobbar och sen går jag hem. Men imorgon är jag ledig och sophie börjar sent, så jag hoppas på sol, så vi kan sola lite i parken. Annars ska vi nog strosa runt på stan. Har fått ett tips om ett ställe som heter Berko, som ska tydligen ha otroligt goda cupcakes i alla smaker :). Så dit vill jag!
I morgon kväll kommer också jacob hit, det ska bli kul, han är ju trots allt som en bror för mig och sophie. Ska göra mig i ordning nu för jag ska till jobbet 11h30.
ciao!
Här kommer lite bilder från cupcake stället.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV: Tack för kloka ord, du har så rätt i vad du säger. Har nu bestamt mig för att spendera lite tid i Lausanne i höst, gå en intensivkurs i franska och njuta av livet lite :) Hoppas allt funkar bra för dig i paris, vad jag kan läsa här så verkar ju allt flyta på bra? och det där cupcake-stället låter verkligen som min grej...;) Puss & kram!

2010-08-27 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0