längtar..

Det har varit skönt att få vara ledig nu i två dagar. I lördags kände jag bara för att gå ut och ta ett glas vin med susanna, har inte riktigt hunnit med att ta det lugnt och njuta lite också. Så vi gick till en restaurang som ligger precis vid louvren, underbar utsikt över pyramiden i mörkret.
Igår strosade vi runt i marais kvarteren och kollade i alla de roliga butikerna som finns där. Väldigt mysigt område. I dag så var vi på lunch hos en arbetskamrat som lagar otroligt god asiatisk mat. Det var gudomligt gott!! Efter lunchen tog sophie tåget mot Schweiz för att möta upp hennes pojkvän. Så nu är det bara jag här tills på torsdag, vilket kan vara rätt skönt. Kommer bara jobba dock. Längtar längtar tills jag ska åka hem till min pojkvän som är nu om 12 dagar!!! Jag kan inte vänta helt enkelt...
Ikväll ska jag en sväng till susanna och ta det lugnt.
Ciao
Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0